Sunday 29 October 2017

Rimmel Shades of black by Rita Ora - lak za nohte 901 DARKEST DESIRES


Pozdravljeni. V teh čudovitih jesenskih dneh je bordo rdeča barva ena izmed najpogostejših barv, ki jih nosim na nohtih. Lakov znamke Rimmel nimam veliko, zato sem tega lepotca z veseljem stestirala. Lak, ki ga nosim je v odtenku 901 darkest desires in je iz kolekcije Shades of black, ki je nastala v sodelovanju z Rito Ora. Pri nanosu nisem uporabila nobenega nadlaka.


Čopič je popolen za nanašanje, saj je širok in gost. Tudi lak sam je dokaj gost in zato malo težji za nanos, ampak če je meni uspelo, menim, da bo tudi tebi :) Sam izgled mi je bil všeč že z enim nanosom, vendar je zame malo presvetel in sem se zato odločila, da nanesem še enega. Presenečena sem bila nad obstojnostjo, saj se mi večina lahko začne krušiti po dveh dneh, ta pa je po štirih ostal nedotaknjen. Lak me je prijetno presenetil in bom z veseljem dodala še kakšnega v svojo zbirko.

3 comments: